Retur & Angrerett

Retur & Angrerett

Les mer nedenfor for å se om bestillingen din kan returneres, og hvordan du går frem.

 

1. Kan bestillingen returneres?

 

For at en retur skal godkjennes, må alle vilkår være oppfylt:

 

  • Varen må være i samme stand som da du mottok den – uten merker, skader eller tegn til omfattende bruk.

  • Original emballasje og eventuelt medfølgende tilbehør/etiketter skal følge med.

  • Retur må meldes inn til oss før du sender varen (se punkt 2).


Frist: Du kan returnere varen innen 14 dager etter at den ble levert, i tråd med angrerettloven.


👉 Oppfylles ikke disse punktene, kan vi dessverre ikke godkjenne returen, og varen vil bli sendt tilbake til deg.

 

2. Meld fra til oss


Send en e-post til support@xenfit.no og oppgi:

  • Navn

  • Ordrenummer

  • Kort årsak til returen (hjelper oss å bli bedre)

 

Du får bekreftelse fra oss med videre instruksjoner. Returer uten forhåndsgodkjenning tas ikke imot.

 

3. Angrerettsskjema

 

👉 Fyll ut angrerettskjema og legg ved returen.  

  • Du kan laste ned skjemaet ovenfor.

  • Har du ikke printer, kan du sende utfylt skjema digitalt på e-post.

 

4. Send bestillingen i retur


Når du har fått bekreftelse fra oss:

  • Pakk varen forsvarlig (gjerne i originalemballasjen). Fjern gammel fraktetikett.

  • Lever pakken på Posten/Post i Butikk. Du kan bestille frakt på posten.no eller få hjelp direkte i butikken.

  • Returer sendes til:


Fjermedal Solutions

Kaserneveien 28

4630 Kristiansand

👉 Du er ansvarlig for varen til den er levert til oss. Oppkrav eller ufrankerte pakker hentes ikke.

🔗 Sjekk hvor ditt nærmeste innleveringssted er her

Behandlingstid: Vi behandler normalt returer innen 5–10 virkedager etter at pakken er mottatt.

PRØV I DAG👇

Xenfit våkner deg uten å forstyrre partneren din kan gi 14 dager pluss batteritid. Innebygd kaloriåler og vannbestandig design, 3 alarmer og er´unikt design. Prøv i dag klikk nedenfor.

KLIKK HER

Kontaktskjema